Hei vaan. Mun nimi on Satu ja tÀÀ on tosiaan mun ensimmĂ€inen blogi mitĂ€ kirjoitan.. Ajatus olis kirjoittaa mun elĂ€mĂ€stĂ€ ja koiranpennusta joka on nyt 14vk 😍 VĂ€hĂ€ nĂ€in alkuun musta. Oon 27vuotias tyttö uudeltamaalta.. KĂ€yn töissĂ€ ja asun rivarissa. Kiva pieni piha missĂ€ koira voi temmeltÀÀ.. Pieni lukihĂ€iriö mua vaivaa joten toivottavasti saatte selvÀÀ mitĂ€ meinaan kaikella.

​​

​Sitten vĂ€hĂ€n tosta koirasta. Eli Göstasta.. Gösta on tosiaan nyt 14viikkoa.. Tuli mulle 7viikkoisena. Gösta on sekarotuinen pieni poika joka tarvii vielĂ€ paljon apuja siihen miten ollaan kunnon koira.. Tai no koirahan se osaa olla mutta yhteiskuntakelpoinen koira 😊 Göstassa rotuja on tiedettĂ€vĂ€sti 3. On karjalankarhukoira, hovavarttii(tai miten se nyt ikinĂ€ kirjoitetaankaan) ja saksanpaimenkoiraa. Luulisin ettĂ€ G on aika perus pentu. Puree syö ja riehuu😃 Hermot menee vĂ€lillĂ€ siihen puremiseen. VĂ€lillĂ€ tuntuu ettĂ€ G luulee mua puruleluks. Noh.. Ajan kanssa se menee ohi(toivossa on hyvĂ€ elÀÀ)

​

​

​

​

​